BRC Sequent 24 - piątek montaż - JUŻ JEST- foto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DirkDiggler
    Ambiente
    • 2005
    • 220
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #26
    Właśnie wróciłem z weekendowego męskiego :szeroki_usmiech wypadu do Amsterdamu. Dystans 2000 km pokonałem na lpg bez najmniejszych problemów. Stacji w Niemczech jest dużo mniej niż u nas. Nam się udało tankować lpg w samą porę więc nie zużyłem ani ml benzyny.

    Statystyka:
    średnia prędkość Amsterdam-Świecko - 137km/h
    potem oczywiście średnia spadła i dla całej trasy Amsterdam- Bydgoszcz wyniosła 112km/h

    Spalanie 10,7 l lpg /100km
    Max prędkość 205km/h (3osoby+sporo bagażu).
    WORK: Mondeo Titanium
    FUN: TypeR ver.IV

    Komentarz

    • map147
      Classic
      • 2005
      • 22

      #27
      BRC Sequent 24

      Witam,

      Przejechałem też ok. 2000 km. Kontrolka check także się zapala. Za pierwszym razem był to błąd "zbyt bogata mieszanka". Po skasowaniu błędu pojechaliśy z mechanikiem w krótką trasę, aby ściągnąć dokłądną mapę silnika. Po tej operacji również lampka się zapaliła. Tym razem błąd był "zbyt uboga mieszanka". Z tego co załapałem, kontrolka zapala sie na nawet na jednorazowy taki wyskok. Żeby zgasła to potrzeba na to czasami dzień, czasami dwie godziny, a czasami 2 tygodnie. Zdaje się, że zależy to od autotestu silnika. Zapaliła mi się jak przydusiłem silnik hamulcem na wysokim biegu. Poza tym instalacja działa bez zarzutu.

      Ciekawostki. Jechałem w kolumnie samochdów dośc długim zjazdem, tak że praktycznie bez gazu, co jakiś czas naciskałem pedał przyspieszenia minimalnie. W takich warunkach instalacja przełączała się co jakiś czas na paliwo, po czym po większym naciśnięćiu pedału przspieszenia włączął się z powrotem gaz. Odbywało się to niewyczuwalnie, gdyby nie kontrolki nie wiedziałbym o tym.
      Pozdrawiam
      Mariusz
      Octavia Drive BFQ - 1.6 - 102KM(148Nm) + LPG

      Komentarz

      • franca
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 532

        #28
        Ciekawostki. Jechałem w kolumnie samochdów dośc długim zjazdem, tak że praktycznie bez gazu, co jakiś czas naciskałem pedał przyspieszenia minimalnie. W takich warunkach instalacja przełączała się co jakiś czas na paliwo, po czym po większym naciśnięćiu pedału przspieszenia włączął się z powrotem gaz. Odbywało się to niewyczuwalnie, gdyby nie kontrolki nie wiedziałbym o tym.
        jeśli obroty są wyższe niz 1200 jest odcinany dopływ gazu czyli nie ma spalania żadnego tak jest przynajmniej w mojej instalce ale działa cały czas jest na gazia. swoja droga zapytam sie o to podczas wizyty

        Komentarz

        • map147
          Classic
          • 2005
          • 22

          #29
          Zamieszczone przez franca
          Ciekawostki. Jechałem w kolumnie samochdów dośc długim zjazdem, tak że praktycznie bez gazu, co jakiś czas naciskałem pedał przyspieszenia minimalnie. W takich warunkach instalacja przełączała się co jakiś czas na paliwo, po czym po większym naciśnięćiu pedału przspieszenia włączął się z powrotem gaz. Odbywało się to niewyczuwalnie, gdyby nie kontrolki nie wiedziałbym o tym.
          jeśli obroty są wyższe niz 1200 jest odcinany dopływ gazu czyli nie ma spalania żadnego tak jest przynajmniej w mojej instalce ale działa cały czas jest na gazia. swoja droga zapytam sie o to podczas wizyty
          To się zgadza, pisałem tylko o tym, co się działo na centralce BRC. Tj. gasły zielone diody (te do poziomu gazu), zapalała sie główna dioda na kolor czerwony po czym przechodziła w kolor pomarańczowy, czyli gotowy do przełączenia. Jak nacisnąłem pedał to zmieniała kolor na zielony. Puszczałem pedał przspieszenia i wszystko od nowa. Jechałem wtedy w dół ok. 70km/h na piątce. Przy pożądnym hamowaniu silnikiem nie zauwazyłem czegoś takiego.

          Tak przy okazji dzisiaj sama z siebie zgasła lampka check :wink: . Zapaliła sie 13 dni temu jak autko nieco przydusiłem na piątce.
          Pozdrawiam
          Mariusz
          Octavia Drive BFQ - 1.6 - 102KM(148Nm) + LPG

          Komentarz

          • qwyq
            Classic
            • 2005
            • 39

            #30
            Witam

            Czy kolektor jest metalowy?

            Jak jest z kolektorami w innych wersjach, np. w 1,6 GLXi?
            Just Grisza

            Komentarz

            • franca
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 532

              #31
              Czy kolektor jest metalowy?

              Jak jest z kolektorami w innych wersjach, np. w 1,6 GLXi?
              kolektor jest plastikowy i dlatego konieczny jest montaż droższej wersji instalacji ale poza ceną jest to plus

              a co do zmiany kolorów diod zrozumiałem o co chodzi wyraziłem tylko zaciekawienie gdyż w przypadku mojej instali hamowanie silnikiem nie powoduje przełączania diód i to mnie właśnie zaciekawiła ale moja ma juz prawie dwa lata wiec moze nowsza wersja jest u ciebie

              Komentarz

              • DirkDiggler
                Ambiente
                • 2005
                • 220
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #32
                Zamieszczone przez map147
                Zamieszczone przez franca
                Ciekawostki. Jechałem w kolumnie samochdów dośc długim zjazdem, tak że praktycznie bez gazu, co jakiś czas naciskałem pedał przyspieszenia minimalnie. W takich warunkach instalacja przełączała się co jakiś czas na paliwo, po czym po większym naciśnięćiu pedału przspieszenia włączął się z powrotem gaz. Odbywało się to niewyczuwalnie, gdyby nie kontrolki nie wiedziałbym o tym.
                jeśli obroty są wyższe niz 1200 jest odcinany dopływ gazu czyli nie ma spalania żadnego tak jest przynajmniej w mojej instalce ale działa cały czas jest na gazia. swoja droga zapytam sie o to podczas wizyty
                To się zgadza, pisałem tylko o tym, co się działo na centralce BRC. Tj. gasły zielone diody (te do poziomu gazu), zapalała sie główna dioda na kolor czerwony po czym przechodziła w kolor pomarańczowy, czyli gotowy do przełączenia. Jak nacisnąłem pedał to zmieniała kolor na zielony. Puszczałem pedał przspieszenia i wszystko od nowa. Jechałem wtedy w dół ok. 70km/h na piątce. Przy pożądnym hamowaniu silnikiem nie zauwazyłem czegoś takiego.

                Tak przy okazji dzisiaj sama z siebie zgasła lampka check :wink: . Zapaliła sie 13 dni temu jak autko nieco przydusiłem na piątce.

                Dziwne to zjawisko z przełączaniem na benzynę. U mnie nic takiego się nie dzieje. Po przełączeniu na gaz powrót na benzynę następuje dopiero po skończeniu się gazu. Nie zaobserwowałem zmian stanu zasilania ( didy wskazują cały czas zasilanie gazowe).

                CHECK u mnie cały czas się pali. Byłem w ASO skasowano błędy i po jakiś 200km znów się zapaliła. Sprawdzono skłąd mieszanki, na stanowisku diagnostycznym oraz w terenie (wszystko OK). Pracownik ASO powiedział mi że w wielu 2.0 jakie sprzedali pojawiały się problemy z "czułością" diagnostyki silnika. Wystarczy kiepska benzyna i też wywala CHECK więc się tym nie przejmuję.

                Tak poza tym tym to już ponad 7tys km na lpg zrobiłem.
                WORK: Mondeo Titanium
                FUN: TypeR ver.IV

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Na jakims forum gazu kiedys czytalem, ze takie przelaczania to sa walsnie bledy kiedy instalacja glupieje. Jak wlaczy sie na LPG to ma na nim chodzic, az sie skonczy albo gdy my chcemy jechac na Pb
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  Pracuję...